Uke 9: Vinteren er tilbake, atter en gang!
Postet av Flå IL den 23. feb 2020

En vinterferie fylt med vær og vind, og sist, men ikke minst: nytt påfyll med snø! Og vi er bare i februar enda, så det kommer godt med til alle skiglade der ute. I kommende uke er det mulighet til å benytte seg av snø og vinter: onsdag 26/2 blir det klubbrenn på ski i lysløypa på Fremo og søndag 1/3 er det Seterrennet utover Flåmarka. Og værvarslet ser slettes ikke verst ut: det blir minusgrader hele uka!
Som opplading til neste helg anbefales styrketrening i gymsalen. Og dere kan velge følgende økter:
Mandag 24. februar:
18:00-19:00: Basistrening med Louise.
19:00-20:00: Basistrening med Louise.
Tirsdag 25. februar:
20:00-21:00: Step og styrke med Ragnhild.
21:00-22:00: Fotball for gøy.
Torsdag 27. februar:
NB! Gymsalaktivitet utgår pga gymsal opptatt.
Ut eller inn, men opp og hopp og sprett, da blir sofaen så mye bedre etterpå! Ha ei fin og vinterlig uke!

Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Flå IL
VELKOMMEN TIL NYTT STYRE
09.04.2025
VIKTIG INFORMASJON
27.03.2025
Fortsettende årsmøte
25.03.2025
Årsmøte 2025
23.02.2025
Kontingent 2025
11.02.2025
TRIMPLAN 2025
13.01.2025